Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom

Statens inköpscentral vid Kammarkollegiet bjuder in till en leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom.
 

Program

08.30-09.00
Registrering, samt servering av kaffe och smörgås
 
09.00-09.10
Välkomstord
Agneeta Anderson, avdelningschef på Statens inköpscentral
 
09.10-10.00
Information om nya LOU
 
10.00-10.10
Paus
 
10.10-11.00
Planerade förstudier och upphandlingar (IT-konsulttjänster, kommunikationstjänster, programvaror och tjänster)
Innovationer i ramavtalsupphandlingar
Hans Sundström, enhetschef IT-upphandlingen m.fl.
 
11.00-11.25
Senaste nytt från förvaltningsenheten
Zofia Sola, enhetschef för ramavtalsförvaltningen m.fl.
 
11.25-11.40
Kaffe & frukt
 
11.40-12.20
Vårt hållbarhetsarbete
 
12.20-12.30
Frågor och diskussion
Agneeta Anderson, Hans Sundström och Zofia Sola
 
12.30
Avslutning med gemensam lunch
 

När och var

Fredag den 19 maj 2017, klockan 08.30-13.30.
Radisson Blu Waterfront, Nils Ericsons Plan 4 i Stockholm.

Anmälan

Du anmäler dig via avropa.se senast tisdagen den 2 maj. Du kan i samband med anmälan föra fram önskemål om frågor du vill att vi berör under dagen. Anmäl också eventuella behov beträffande kosten. 
Seminariet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat. Anmälan är bindande, men kan överlåtas. Observera att en eventuell avanmälan ska ske senast tre dagar före seminaret.
 

Kontakta oss vid frågor

Du är välkommen att höra av dig med frågor till Ramavtalsservice på Statens inköpscentral: ramavtalsservice@kammarkollegiet.se eller telefon 08-700 07 70.

Välkommen!

19 maj 2017